INFORMACE O ZMĚNÁCH PROGRAMU "Wsklad": verze 293 ze dne 23.11.2022- Upravena funkce "Inventarizace zásob" tak, aby dokázala (při použití terminálu - mobilního skladníka) tisknout stav zjištěné zásoby v tom pořadí, jak bylo zboží do terminálu snímáno. verze 292 ze dne 09.10.2022- Umožněn alternativní způsob vytvářejí PDF výstupů z tiskové funkce, kdy PDF soubor obsahuje fotografie jednotlivých stránek sestavy. Díky tomu nemůže (u příjemce - Vašeho zákazníka) dojít ke zkreslení zobrazení v případě, má-li (uživatel) ve svém zařízení jiný operační systém, než MS-Windows pro ČR. Výstup je však rozsahem větší a nelze z něj přetahovat řetězce znaků stylem CTRL+C / CTRL+V. verze 291 ze dne 26.09.2022- Funkce "Export ceníku pro EShop II" obohacena o možnost uložení nastavených parametrů (v případě potřeby pak lze tyto parametry obnovit). verze 290 ze dne 02.09.2022- Vytvořena nová tisková sestava "Přehled (hotovostních / karetních) úhrad faktur", kterou naleznete v modulu "Prodej v hotovosti". Může být velmi užitečná pro Vaši účtárnu. verze 289 ze dne 07.08.2022- Program hlídá dodržení fixní marže, je-li nastavena na skladové kartě. Nevyhovující položky mají červeně podbarvený sloupec "Cena". Pokud použijete funkci "Rychlé setřepání skladových karet" v modulu "Skladový stav/ceník", dojde k automatické úpravě prodejních cen u všech položek s nastavenou fixní marží. verze 288 ze dne 12.07.2022- Umožněn překlad vybraných textů do německého jazyka - pro "DE" uživatele. verze 287 ze dne 27.04.2022- V hlavním okně programu byla přidána nová exportní funkce: "Export ceníku pro www stránky". Ta automaticky vytvoří obraz Vašeho ceníku v doporučených prodejních cenách. Tento ceník následně automaticky pošle na Vaše internetové stránky. Lze volit tři formáty výstupu (.DBF, .PDF nebo .HTM). Funkci lze nastavit tak, aby se automaticky vyvolala každý den. verze 286 ze dne 05.03.2022- Urychleno vytváření účetního dokladu ("Exporty" / "Účetní doklad..."). verze 285 ze dne 02.02.2022- Vytvořena nová "tisková" funkce: "Inventarizace skladových zásob", která umožňuje provádět dílčí (lokální) inventury. Nově je možné vykonávat (zejména v prostředí počítačové sítě) více inventarizací současně, například pro jednotlivé regály. Stačí si (ve spodní části inventarizačního okna) zadat své vlastní označení inventury, vygenerovat tabulku a pustit se do práce. verze 284 ze dne 23.01.2022- Při tvorbě vnitrovýdejky či dodacího listu bude zvýrazněn (červeným podbarvením) řádek tehdy, neuvedete-li vydávané množství. verze 283 ze dne 06.01.2022- V cenových nabídkách vytvořena "Speciální" funkce pro výmaz starých cenových nabídek. Při aktivaci dohledávání prodejní ceny zboží dle cenových nabídek (Specifická firemní nastavení / 5.Kasa) se program vrací (v těchto nabídkách) pouze (maximálně) 90 dnů nazpět. Lze filtrovat firmy i dle nastaveného způsobu úhrad faktur. verze 282 ze dne 30.12.2021- Tisk "Nesrovnalosti v zásobě a cenách" je rozšířen o sledování položek z příliš nízkou či příliš vysokou pořizovací hodnotou (nutno zvolit kontrolu ceníku). Upravena funkce (Sklad/Ostatní) "Aktualizace názvů,popisů,EAN..." tak, aby dokázala načítat i prodejní ceny v pásmech A, B a C - obvykle z CSV souboru. verze 281 ze dne 20.12.2021- Umožněn tisk QR kódu na etikety/štítky. Obsahuje název a popis zboží + kód výrobce. Lze tisknout i jednotlivý štítek, klávesou při prohlížení ceníku. Tento si lze uživatelsky definovat. verze 280 ze dne 19.11.2021- Zpřístupněn archiv vyřazených obchodních partnerů. Export údajů pro E-Shop (II.) rozšířen o popisný text skladové karty. V témže exportu zohledněno množství zboží tak, že se odečítá rezervovaná zásoba. verze 279 ze dne 17.09.2021- Umožněna filtrace servisních oprav. verze 278 ze dne 25.06.2021- Upravena funkce "úhrada faktury" přidáním dotazu na kurz měny (pro případy, kdy faktura je vystavena v EURech). Umožněn tisk výpisu plateb ke zvolené vystavené faktuře (v tlačítkové funkci "Informace k faktuře"). Nově lze nastavit (Konfigurační nastavení / Zobrazení) maximální velikost zobrazovaných oken (zadává se v pixelech). Pro "DOS-tisky" paragonů - režim USB tisku - lze nově zvolit jiný předvolený font (standardně jde o Courier). verze 277 ze dne 22.05.2021- Přidána možnost tisku převodních příkazů (naleznete v nabídce "Tisky pro účetnictví") na základě zadaných příjemek. Přidána funkce "Analýza obrátkovosti zboží", která na základě měsíční skladové uzávěrky analyzuje obrat jednotlivých položek a ty následně barevně označuje v ceníku. verze 276 ze dne 15.04.2021- Do modulu "Sklad - ceník" přidána nová funkce ("Úpravy") - "Najdi a nahraď - hromadné změny". Aktuálně lze takto plošně změnit dodavatele zboží. verze 275 ze dne 23.03.2021- Při tisku faktury vzniká ve spouštěcí složce doklad FakturaAMC.CSV, obsahující základní údaje (včetně DL) pro přenos do SW třetích stran. Umožněno automatické (hromadné) fakturování - pouze pro vybrané uživatele programu. verze 274 ze dne 04.02.2021- V modulu "Prodej na fakturu" je k dispozici nová funkce "Statistika odběru zboží pro zvoleného zákazníka" (lze ji vyvolat klávesou ). Zobrazí vše, co si zákazník koupil v zadaném období. Lze tu nastavit i cesty k (až dvěma) uzavřeným databázím minulých let. verze 273 ze dne 20.01.2021- U objednávek k dodavatelům lze nově dotisknout i upřesňující popis (ze skladové karty) - stačí to nastavit v parametrech objednávky. Lze vykonat hromadné inventarizační označení dle zvolené příjemky (pravé tlačítko myši v tabulce s příjemkami). Při tisku nevyfakturovaných dodávek zvoleného zákazníka lze definovat tyto parametry: 1) jen zvolená zakázka, 2) druh zobrazované ceny (bez DPH/včetně DPH). verze 272 ze dne 14.01.2021- V ceníku přidán nový sloupec "Invent", který zobrazí termín poslední vykonané inventarizace skladové položky - vázaný na funkci "Tvorba rozdílových výdejek" ve "Srovnávací inventuře". Sloupec je vidět jen při dostatečném rozlišení monitoru. Ve filtru je přidána nová volba, umožňující výběr položek v souvislosti na vykonání inventarizace (růžové podbarvení počátečních znaků názvu zboží). Upraveno zobrazování malé skladové karty. verze 271 ze dne 01.01.2021- Při spuštění programu probíhá test nevyčerpaného rezervovaného zboží (déle než 30 dnů od sjednání rezervace). Pokud takové je, bude zobrazeno. V tabulce rezervovaného zboží jsou možné dvě tiskové sestavy (opis tabulky + nečerpané rezervace). Ve funkci "Načtení výchozích údajů z DBF tabulek" přidána kontrola hodnoty načítaného zboží. verze 270 ze dne 03.12.2020- Nově lze využít data z mobilního EAN terminálu (mobilní skladník) i pro hromadné nastavení údaje "Umístění zboží" (hlavní nabídka programu, rozbalovací menu "Nastavení" - funkce: "Mobilní skladník nastavuje hromadně umístění". Dále byla do inventarizační funkce "Tvoř rozdílové výdejky" doplněna vlastnost, která na skladové kartě bude ukazovat termín poslední vykonané inventarizace (RR-MM) - pod údajem o celkové zásobě. verze 269 ze dne 05.11.2020- Ve srovnávací inventuře skladu lze vytisknout přehled "Podklady k inventarizaci skladu" včetně čárových kódů. verze 268 ze dne 22.10.2020- Lze vytisknout (a vytvořit i doklad v Excelu nebo PDF) soupis dodaného a dosud nevyfakturovaného zboží pro zvoleného zákazníka - kliknutím pravým tlačítkem myši do tabulky "Faktury k vystavení". Lze využít snímání inventury prostřednictvím terminálu "mobilní skladník" k plošnému dosazení údaje "umístění zboží". Inventarizované zboží se bude v ceníku označovat růžovým podbarvením začátku názvu zboží (v tabulce zleva) - stane se tak po vygenerování rozdílových výdejek. verze 267 ze dne 23.09.2020- Na dokladech se budou nově tisknout i poznámkové řádky (kdy kód zboží=*) a to i v případech, kdy není uvedeno žádné množství (neplatí pro tisk faktur). Je umožněn tisk dokladů bez uvedených cen (přímo z tabulky, rozbalovací menu "Tisky"). verze 266 ze dne 02.09.2020- Při odesílání cenových nabídek integrovaným mailerem lze zvolit, jak má dokument vypadat (standardní nebo zarámovaný). Ve fakturačním modulu lze (záložka F11) nastavit, zda má program upozorňovat na vyskladňování stejného druhu zboží za různé ceny (tzv. "ostuda v cenách"). verze 265 ze dne 23.08.2020- Při odesílání faktur integrovaným mailerem je nově umožněno i připojení PDF souboru s opisem všech souvisejících dodacích listů (nutno zaškrtnout příslušnou volbu před odesláním mailu). Ve fakturačním modulu lze nově zvolit preferenci řazení dokladů dle datumů (záložka F11). verze 264 ze dne 28.07.2020- Upraven číselník obchodních partnerů - přidáním sloupce "Druh firmy" v tabulce + nová funkce, která plošně vynuluje obsah tohoto sloupce (rozbalovací nabídka "Ostatní"). Pokud na kartě obchodního partnera vyplníte pole "dodatek obchodního jména" tak, že jako první znak použijete tečku, bude se tento údaj zobrazovat na adresních štítcích, nikoliv na prodejních dokladech (DL, faktury). Umožněn import údajů do objednávky z mobilního skladníka, včetně možnosti zadat dodavatele zboží. verze 263 ze dne 02.07.2020- Možnost dodatečné změny druhu prodejního dokladu (pouze pro výjimečné případy). Zvýšeno zabezpečení případného vstupu do vybraných (již fiskálně uzavřených) hotovostních dokladů. Umožněn další typ importu příjmového dokladu z CSV souboru. verze 262+ ze dne 12.06.2020- Úprava exportu objednávek (XML, PDF) pro expediční sklady. verze 262 ze dne 06.03.2020- Úprava tisku adresních štítků (dodatek obchodního jména na samostatném řádku). verze 261 ze dne 19.02.2020- Umožněn dotisk informace (názvu sortimentní skupiny) na paragon (prodejní doklad v úzké formě). Nunto povolit v nastavení programu, záložka "Zobrazení". verze 260 ze dne 14.01.2020- Tisk statistické sestavy "Rekapitulace absolutních obratů zvoleného zboží" rozšířen o možnost zobrazení měsíčních obratů. Export ceníku do E-Shopu (II.) umožňuje volbu exportované ceny (dosud jen doporučená prodejní, nově přibyla volba pásma). ze dne 13.01.2020- Přidáno zobrazení počtu dnů do vypršení platnosti vašeho EET certifikátu, do hlavní nabídky vpravo nahoře. verze 259 ze dne 06.12.2019- Opravena chyba mylného oznamování duplicitní editace dokladu. Upraven import objednávek z e-shopu (DIČ zákazníka). V makro-funkci "Vyúčtování prodeje na trhu" doplněna funkce "Do mrazáku" - generující vnitrovýdej na zboží, které se neprodalo na trhu. verze 258 ze dne 27.11.2019- Vytvořena specifická funkce pro generování částečného storna příjemky (dle nastavených zbožních skupin). Upraveno řešení případného, duplicitně vytvořeného, EET záznamu (nově jej program rozpozná při kontrole a nebude hlásit, že je neodeslaný). verze 257 ze dne 24.10.2019- Umožněno vytváření vzorů cenových nabídek (prostřednictvím nového číselníku) a jejich implementace dle zadaných parametrů (plocha, délka, hmotnost, čas). Umožněna filtrace skladu dle zadaného umístění. Při dotazu na způsob úhrady prodeje v kase je zobrazena částka tržby velkými znaky ve spodní části dotazového okna. verze 256 ze dne 17.10.2019- Úprava exportu faktur pro účetnictví - zlepšené rozpoznávání případů přenesené daňové povinnosti. Umožněn dvojí způsob tisku cenových nabídek. verze 255 ze dne 23.09.2019- Zásadní změny výpočtu dokladů v souvislosti se změnami zákona o DPH od 01.10.2019. Od této verze nebude vznikat matematické odchylka mezi základem pro výpočet daně a vypočtenou daní dle příslušné sazby nad 0.01 Kč. Zaokrouhlovací rozdíly (při bezhotovostních úhradách dokladů) budou rozpočítávány do základu a daně. V případě, že pracujete v prostředí počítačové sítě, je nezbytné nainstalovat tuto verzi neprodleně do všech počítačů. Pokud exportujete faktury pro přenos do účetnictví, může nastat problém v tom, že se při exportu některá z dříve vystavených faktur nově spočítá jinak a může tedy dojít k rozdílu hodnot v kontrolním hlášení k DPH u dokladů nad 10 000 Kč. verze 254 ze dne 20.09.2019- Umožněno odeslání faktury e-mailem na dvě adresy současně (jsou-li uvedeny v číselníku obchodních partnerů). Dále je umožněn nový vzhled (tisk) cenové nabídky (klávesou F8). verze 253 ze dne 21.06.2019- Vyřešeno prolínání dokladů mezi tabulkami, kdy se v dokladech zvoleného druhu transakce náhodně objeví doklad, patřící do jiné tabulky (například v prodeji na fakturu spatříte cenovou nabídku či příjemku). verze 252 ze dne 14.05.2019- V číselníku "Obchodní partněři/Firmy" lze vytisknout přehled individuálních ceníků (Ctrl+F4), členěný dle jednotlivých zákazníků - abecedně řazených. V prodeji za hotové zabudována kontrolní funkce pro přidání "prvního dokladu", související s případným rozpadem síťového spojení. Dále zabudována kontrola návaznosti nově přidaného dokladu na předchozí - upozorňující na vznik "mezery" v číselné řadě dokladů. verze 251+ ze dne 24.04.2019- Úprava tisku vybraných sestav - překrývání textů. verze 250 ze dne 12.04.2019- Používáte-li systém rezervovaného zboží, došlo k následujícím úpravám: Při zadávání kódu zboží v prodejním dokladu (a užitím funkce F8) je z rezervační tabulky přenesena i domluvená cena včetně domluvené slevy (v %). Taktéž se děje i při hromadném použití rezervace. Dále se automaticky odstraňují ty rezervace, které již byly vyčerpány (vždy jednou denně, při ukončení práce programu) - dočasně se neodstraní ty, které nejsou starší než 14 dnů. Symbol "RZ" byl posunut na jiný sloupec tabulky "Sklad" - aby nepřekrýval zásobu. verze 249 ze dne 11.03.2019- Při tvorbě příjemek lze nově nastavit "trvalou poznámku", která se bude přenášet do nově vznikajících dokladů i jejich řádků. Nastavením prázdného řetězce se funkce vypne. Došlo k úpravě analýzy tržeb v hotovosti (v souvislosti s tiskem různých přehledů, zejména těch pro Vaše účetnictví), která může nově kontrolovat doklady s interními EET/záznamy. Zjistí-li větší nesrovnalost (rozdíl nad 1 Kč), bude Vás o tom informovat. V opačném případě (žádný či nepatrbý rozdíl) budou součtové hodnoty dokladu upraveny s eet evidencí, čímž by se mělo docílit úplné shody. verze 248 ze dne 20.01.2019- Umožněn hromadný výmaz nepotřebných (vyřízených) reklamací - v modulu "Reklamace", horní nabídka: "Úpravy". verze 247 ze dne 08.01.2019- Export firem rozšířen o sloupec "Individuální ceník". V seznamu firem (menu "úpravy") zabudována funkce pro plošný výmaz stálých objednávek (vhodné na začátku roku). Upravena funkce pro tisk etiket/štítků - volba čárového kódu a popisného textu. V ceníku nová funkce pro odhalení a vyřešení případných duplicitních karet. verze 246 ze dne 05.12.2018- Při tisku etiket je umožněno zařazení údaje "Popis/poznámka". Rychlý vstup do funkce "Mobilní skladník" rozšířen o export (ceník do skladníka) - kliknutím pravou myší na ikonu, připadnou v předchozím upgrade. Nová tisková sestava "Statistika nákupů v euro-cenách" s možností exportu do MS-Excelu. verze 245 ze dne 19.11.2018- Umožněn přímý vstup do funkce "Mobilní skladník" (práce s externím terminálem) v prodeji a fakturaci. Umožněno načítání pohybů, z tohoto skladníka, k již existujícímu dokladu. verze 244 ze dne 05.10.2018- Upravena měsíční uzávěrka skladu tak, aby ignorovala archivní položky (nulové po delší dobu). Tím se docílí vyšší rychlosti uzavírání skladu. verze 243 ze dne 24.09.2018- Umožněno klonování servisů (pro případ opakované zakázky po určité době). Nová funkce "Rezervace zboží" (v sekci "Pohyby"), umožňující generovat rezervace z cenových nabídek, vázané na daného zákazníka a konkrétní zakázku. V prodeji lze, při zadávání kódu zboží (-klávesou) nahlédnout do tabulky rezervovaného zboží. verze 242+ ze dne 06.09.2018- Tisk "Kniha vystavených faktur" rozšířen o výběr firmy (odběratele) dle jména. Upraven tisk záhlaví dodacího listu pro německou verzi. verze 242 ze dne 26.06.2018- Umožněn tisk čárových kódů (při tisku štítků/etiket). Umožněno zobrazení QR-kódu s platebními údaji na fakturách (podmínky fungování: faktura v CZK, forma úhrady "Převodem", kladná částka, nutnost zadání údaje "IBAN" v číselníku běžných účtů) + pak už jen zaškrtněte volbu, že požadujete QR-kód (najdete pod tabulkou s fakturami, vlevo dole). Několik prvních vytvořených faktur s QR-kódem pečlivě prověřte - funkce není zatím ověřena! verze 241 ze dne 24.05.2018- Zabudován interní mailer. Je-li nastaven, lze odeslat (plně automaticky) fakturu e-mailem. Mail se sám sestaví, sám si převede fakturu do PDF souboru a následně se sám odešle. verze 240 ze dne 10.05.2018- Umožněn přímý převod tiskových výstupů do HTML a PDF souborů (rozšířeny exportní možnosti v náhledu sestav). Upraven export údajů o tržbách v hotovosti - nově akceptuje i alternativní ("fakturační") DIČ zákazníka pro posouzení výběru těch dokladů, které je notno uvádět v kontrolním hlášení k DPH. verze 239+ ze dne 05.04.2018- Umožněno respektování prodejních cen (u dodacích listů) na základě vytvořených cenových nabídek. Předpoklad fungování: Existence cenové nabídky se shodou DIČ zákazníka a čísla zakázky. Povolení tohoto chování (Nastavení specifická firemní, záložka "5. Kasa/EAN"). verze 239 ze dne 17.04.2018- Umožněna dodatečná změna prodejních cen u nevyfakturovaných dodacích listů, dle aktuálního nastavení na kartách zákazníků. Funkce se vyvolá přes "skryté menu", volané pravým tlačítkem myši z tabulky dodacích listů. Aktivováno kódování údajů tabulek "Servis", "Reklamace" a "Půjčovna". V souvislosti s těmito funkcemi programu je vhodné překontrolovat aktuální znění "Podmínek", které tisknete svým zákazníkům a doplnit do nich "Souhlas s využíváním jejich osobních údajů". Dále nezapomínejte průběžně odmazávat starší, již vyřešené, případy (opět z důvodu ochrany osobních údajů). verze 238 ze dne 20.02.2018- Upravena funkce dodatečné změny poznámkového textu v záhlaví dodacáích listů - promítne se jen do řádků (pohybů), které ji měly shodnou (dosud se plošně měnila ve všech řádcích dokladu). verze 237 ze dne 03.01.2018- Upraven export ceníku do terminálu T8200 (při současném stanovení nenumerického kódu zboží a číselného EAN kódu upřednostní číselný EAN kód zboží). verze 236 ze dne 22.12.2017- Při povoleném opakování názvů u (nově pořizovaných) skladových karet se nyní přenese (z té předchozí karty) název, měrná jednotka a nově i zbožní skupina. Upravena kontrola nulových dokladů (neodeslaných do EET) - vyjmuty případy záměn zboží ve stejné hodnotě + uplatnění zálohy ve výši 100%. verze 235+ ze dne 20.12.2017- Pro kontrolu nezpracované tržby do EET bude program nově prověřovat i prodejní doklady, tvářící se jako nulové. verze 235 ze dne 17.12.2017- Opětovně zprovozněno napojení na externí číselník obchodních partnerů z účetnictví WU2. Upraven tisk etiket (štítků), kdy lze označit ty řádky na příjemce, kterým nechcete tisknout štítky (Ctrl+Alt+S). Dále lze v tisku štítků specifikovat, zda preferujete úplný název zboží. verze 234 ze dne 28.10.2017- Připravena detekce slabých hesel, která se aktivuje 1.4.2018. Upravena objednávka z E-Shopu, přidáním nové tlačítkové funkce "Kompletní". verze 233+ ze dne 18.10.2017- Zakódován soubor se seznamem obchodních partnerů. verze 233 ze dne 07.09.2017- Cenová nabídka umožňuje svou realizaci i ve formě Vnitrovýdeje. V modulu "Sklad" umožněno doplnění EAN kódů z CSV-souboru ke stávajícím položkám ("Ostatní"-funkce: "Aktualizace názvů, popisů, ..."). verze 232+ ze dne 05.09.2017- U objednávky textového typu je možné otvírat přílohy (například oskenované dokumenty) v PDF tvaru. Podmínkou je, že příloha musí být uložena ve složce \pdf-prilohy\, které je umístěna na stejné úrovni, jako je datová složka. Příloha se musí jmenovat stejně, jako číslo objednávky (má-li objednábvka číslo 17001, pak soubor s přílohou musí být 17001.pdf). verze 232 ze dne 26.08.2017- U dodacího listu umožněna funkce "Vrácení zboží", která si sama vygeneruje opravu dokladu (DL). verze 231 ze dne 07.08.2017- V modulu "Příjem" je k dispozici nová tisková sestava - "Výkup od soukromých osob - rekapitulace", která sumarizuje informace o nákupu zboží od nepodnikajících osob. Za takovou osobu se považuje ta, která v číselníku firem nemá uvedeno IČo a jejíž "DIČ" není v platném formátu. V "Nastavení specifickém-firemním" lze nastavit řazení položek pro tisk dokladu i dle "skupiny a názvu zboží". verze 230 ze dne 26.06.2017- Do modulu "Sklad (ceník)" přidána nová (Ostatní) funkce "Aktualizace názvů, popisů a prodejních cen dle vzoru". Vhodná pro případ, kdy máte více samostatných (pod)skladů a potřebujete čas od času sladit vyjmenované parametry. Dále je v programu umožněno nastavení synchronizačních akcí (na firmy a na ceník) - v rámci definice skladové skupiny. verze 229 ze dne 14.06.2017- Drobná úprava přesnosti výpočtu celkové ceny dokladu v modulu "Prodej v hotovosti" (pokus o vyřešení zaokrouhlovací chyby +/- 1 Kč). verze 228 ze dne 12.06.2017- Potlačeno zálohování zbytečných souborů (ušetří se čas + místo na zálohovacím zařízení). verze 227+ ze dne 07.06.2017- Umožněno načítání EAN kódů zboží, které v sobě kromě kódu obsahují i informaci o hmotnosti zboží (Nutno definovat ve specifickém nastavení). V tisku etiket umožněno zobrazení přepočtené ceny na měrnou jednotku (100g, 1 kg, 1 l) - nutné například pro tištěné štítky k potravinám. Přepočet je vidět už i při editaci skladové karty. verze 227 ze dne 18.05.2017- Zvýšena "blbuvzdornost" v EET - test na zadání zjevně nesprávného čísla provozovny. verze 226+ ze dne 14.05.2017- Úprava exportu ceníku II pro E-Shop. verze 226 ze dne 20.04.2017- Dokončena správa a realizace objednávek z e-shopu, včetně převodu objednávek na dodací listy. Týká se pouze vybraných klientů. verze 225 ze dne 31.03.2017- U textových objednávek lze zaškrtnout volbu "ukázat jen moje" - kdy se z obrazovky odfiltrují všechny, které vytvořili jiní uživatelé verze 224+ ze dne 30.03.2017- Zvýšena úroveň zabezpečení vstupu dvou uživatelů do stejného dokladu. verze 224 ze dne 14.03.2017- V "Nastavení specifická firemní" lze v sekci "5. Kasa" aktivovat úspornější verzi tištěného paragonu - je pak cca o 1/3 menší spotřeba papíru. Dále program dovoluje změnu způsobu úhrady vystavené faktury (kartou / hotově) u stvrzenky (modul "Prodej v hotovosti" - pravé tlačítko myši). verze 223 ze dne 01.03.2017- Umožněna automatické aktivace programu (stahování upgrade) dle údajů stažených z www.schuster.cz. verze 222+ ze dne 28.02.2017- Povolena volba preferovaného zadávání prodejní ceny (bez DPH nebo s DPH) u prodeje v hotovosti (Záladní konfigurační nastavení programu, "Daně/Ceny"). verze 222 ze dne 20.02.2017- Ve "Specifickém nastavení programu" umožněno povolení (či zakázání) vybraných způsobů úhrady faktur. Upraven tisk objednávky (textového typu) - lepší hospodaření s místem + umožněn export této objednávky do MS-Excelu. verze 221 ze dne 10.02.2017- Úprava vzhledu pokladní účtenky v souvislosti s EET. Pokud si uživatel v nastavení programu vypnul zobrazování času v hlavičkách sestav, nebude to platit pro účtenku - datum a čas se tedy na účtence zobrazí vždy. verze 220 ze dne 18.01.2017- Nová tisková sestava "Evidence cen dle vyhlášky č. 450/2009". Doplnění rekapitulace obratu poskytnutých služeb v sestavě "Ekonomické vyhodnocení". Umožněno nastavení účetní kontace DPH pro druhou sníženou sazbu v exportu faktur a denních tržeb do účetnictví. verze 219 ze dne 16.01.2017- Urychleno zobrazování dat ve skladové tabulce (ceníku). verze 218 ze dne 07.01.2017- Ošetřeno zbytečné dvojí zálohování dat při ukončení práce programu. Ošetřen tisk kurzového přepočtu na Kč u faktur, vystavených v EUR, kdy kurz je nastaven na 1.00. verze 217 ze dne 07.12.2016- Export do e-shopu II (xml) doplněn o skutečnou aktuální zásobu. V modulu "Prodej v hotovosti" vyřešen tisk prázdných dokladů (není-li zadán údaj "ESC sekvence pro otevření pokladní zásuvky" - Nastavení - "Doklady"), prázdný doklad nevznikne. verze 216 ze dne 03.12.2016- Úprava ve funkci "Mincovka" (pamatuje si poslední zadání počtu mincí z minula, přidáno nulovací tlačítko). Úprava funkce "Narovnání nulových karet s nenulovou hodnotou" - odstraněna chyba. Umožněno zpracování (načítání) čárového EAN kódu s kontrolní cifrou, je-li zboží evidováno bez této kontrolní cifry. verze 215 ze dne 30.11.2016- Ostré zprovoznění EET. Možnost nastavení automatického volání exportu do E-Shopu (II) - při ukončení práce s programem. verze 214+ ze dne 22.11.2016- U exportu faktur či denních tržeb je možné uživatelsky nastavit jméno výstupního dbf-souboru. verze 214 ze dne 17.11.2016- Odpojeno tlačítko "Zápis bez tisku" při užití prodejního režimu "Kasa", v souvislosti s pravidly fungování EET. Zvětšena písmena při hledání firem či zboží dle části textu. V modulu "Příjem zboží" doplněn tisk dokladu "Výkup zboží". verze 213 ze dne 21.09.2016- Umožněno generování výdajových pokladních dokladů za úhradu nakupovaného zboží v hotovosti - v modulu "Příjem zboží" - nová tlačítková funkce "Peníze z kasy". Tato funkce vygeneruje výdajový pokladní doklad v modulu "Prodej v hotovosti / kasa", do něhož přenese částku z Vámi vybrané příjemky. Příjemku následně označí. Ve specifickém nastavení přibyla nová záložka "Značky". Jejím prostřednictvím je možné aktivovat použití vybraných grafických značek v kase. Tyto značky symbolizují, zda příslušný prodejní doklad obsahuje zboží s nastavenou zbožní skupinou. Účelem je jednoduché symbolické vyjádření obsahu prodejních dokladů. Statistika "Přehled obratů zvoleného zboží" byla rozšířena o další 2 sloupečky (prodejní cena s daní a bez daně). V modulu "Fakturace" se u všech zákazníků, jejichž e-mailovou adresu známe, objeví příznak "@". Při tvorbě faktury lze prověřit plátcovství DPH - vhodné při vystavování faktur v přenesené daňové povinnosti. verze 212+ ze dne 25.08.2016- Denní rekapitulaci tržeb (v prodeji za hotové) lze nově zobrazovat i za část dne. verze 212 ze dne 02.08.2016- Předběžná příprava programu pro Elektronickou Evidenci Tržeb. Změny ve vzhledu programu (nová hlavní nabídka). Ve funkci "Export denních tržeb do účetnictví" je umožněn samostatný export daňových dokladů nad 10 000, pro účely kontrolního hlášení. Tyto doklady se nyní nezahrnou do denní tržby, ale přenesou se jednotlivě. Umožněno sledování novinek.